Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Ας βρεθεί ένας άνθρωπος να τους πάρει ,δεν το καταλαβαίνετε ότι είναι εξευτελισμός.Τι δουλεία έχω με αυτούς τους ανόητους.Να με παρενοχλούν να με βασανίζουν και όλα τα γνωστά, Σφαλιάρες κλοτσιές και στην δικαιοσύνη μέσα ,δεν είναι λύση αλλά αυτά δεν είναι ζω ατή είναι κτηνοκανηβαλοι.Να μου χαλάτε κάθε μέρα το πρόγραμμα μου Αυτός είναι ο σκοπός τους και να συνεχίζουν επί χρόνια συνεχεία .μέσα στο διαδίκτυο δεν μπορείς να κάνης τίποτα.Μόνο να του αρπάξουν και να τους συνετίσουν .Δεν γίνετε ρε καλοπέρα όλοι μέρα να μην με αφήνετε να κανό τίποτα .Ποιος νόμος και πια λογική το γράφει αυτό.Θα σας την είχα κάνη από μήνες αλά δεν είμαι ρε ανόητη από τους ρουφιόμουν τραμπούκους ναζί σαν εσάς Δεν αντιμετώπισα ποτέ Τατόι κτηνώδη διεφθαρμένη κατάσταση .Έτσι νομίζεις ρε βλάκα ,η νομίζεις ότι θα κουβαλάμε κόσμο γεια τις δίκες σας κλιματικές πράξης Αλλά ούτε και γίνετε μέσα στην σελίδα να μην με αφήνετε ,το μόνο που δεν με ενδιαφέρει.Αλλά ρε κέρατα υπάρχουν και Αλή γύρο μας. δεν ενδιαφερθώ που επί 3 χρόνια δεν Επερνέ η σελίδα ούτε ένα αριθμό.Και μόλις σας είπα μετά από τρία χρόνια θα πάρω αλλά 50 άτομα ,αρχίσατε 30 μέρες αποκλεισμό και σε ένα μηνά στην ιδία σελίδα 120 μέρες.Τι είναι αυτό μίσος κτηνωδία.Θέλετε να μου κάνετε φρόνημα και με κινάγατε με την φόρμα , να υπογράψω, και απειλές και κινδυνολογίες,τι να καταλάβω από αίτιες τις ανοησίες, Δεν είναι ρε κολοπε 1 μέρα ρε βλάκα με πιο δικαίωμα τα κάνετε αυτά εντολή .και τη με ενδιαφέρει ρε πουστάρα δεν σας ζήτησα ούτε θέλω τίποτα αυτέ αριθμούς ούτε μόστρες στα έχω γράψει από την αρχή ότι θα σταματήσω κατή από 1000 αριθμούς ,και μια απόδειξη τις βαρβαρότητας και της εκδίκησης 2710 μέρει πραγματική φυλακή ,Από την πρώτη μέρα 2 φορές φυλακή Πάντα υπό περιορισμό και παρακολούθηση.μπλοκαρισμένα πάντα messenger μυνιματα συνημμένα Πήρα μερικά μετά από 2 χρόνια άντε ρε χαθείτε από μπροστά μου βλάκες

 

Ας βρεθεί ένας άνθρωπος να τους  πάρει ,δεν το καταλαβαίνετε ότι είναι εξευτελισμός.Τι δουλεία έχω με αυτούς τους ανόητους.Να με παρενοχλούν να με βασανίζουν και όλα τα γνωστά, Σφαλιάρες κλοτσιές και στην δικαιοσύνη μέσα ,δεν είναι λύση αλλά αυτά δεν είναι ζω ατή είναι κτηνοκανηβαλοι.Να μου χαλάτε κάθε μέρα το πρόγραμμα μου Αυτός είναι ο σκοπός τους και να συνεχίζουν επί χρόνια συνεχεία .μέσα στο διαδίκτυο δεν μπορείς να κάνης τίποτα.Μόνο να του αρπάξουν και να τους συνετίσουν .Δεν γίνετε ρε καλοπέρα όλοι μέρα να μην με αφήνετε να κανό τίποτα .Ποιος νόμος και πια λογική το γράφει αυτό.Θα σας την είχα κάνη από μήνες αλά δεν είμαι ρε ανόητη από τους ρουφιόμουν τραμπούκους ναζί σαν εσάς Δεν αντιμετώπισα ποτέ Τατόι κτηνώδη διεφθαρμένη κατάσταση .Έτσι νομίζεις ρε βλάκα ,η νομίζεις ότι θα κουβαλάμε κόσμο γεια τις δίκες σας κλιματικές πράξης Αλλά ούτε και γίνετε μέσα στην σελίδα να μην με αφήνετε ,το μόνο που δεν με ενδιαφέρει.Αλλά ρε κέρατα υπάρχουν και Αλή γύρο μας. δεν ενδιαφερθώ  που επί 3 χρόνια δεν Επερνέ η σελίδα ούτε ένα αριθμό.Και μόλις σας είπα μετά από τρία  χρόνια θα πάρω αλλά 50 άτομα ,αρχίσατε 30 μέρες αποκλεισμό και σε ένα μηνά στην ιδία σελίδα 120 μέρες.Τι είναι αυτό μίσος κτηνωδία.Θέλετε να μου κάνετε φρόνημα και με κινάγατε με την φόρμα , να υπογράψω, και απειλές και κινδυνολογίες,τι να καταλάβω από αίτιες τις ανοησίες, Δεν είναι ρε κολοπε 1 μέρα ρε βλάκα με πιο δικαίωμα τα κάνετε αυτά εντολή .και τη με ενδιαφέρει ρε πουστάρα δεν σας ζήτησα ούτε θέλω τίποτα αυτέ αριθμούς ούτε μόστρες στα έχω γράψει από την αρχή ότι θα σταματήσω κατή από 1000 αριθμούς ,και μια απόδειξη τις βαρβαρότητας και της εκδίκησης 2710 μέρει πραγματική φυλακή ,Από την πρώτη μέρα 2 φορές φυλακή Πάντα υπό  περιορισμό και παρακολούθηση.μπλοκαρισμένα πάντα messenger μυνιματα συνημμένα Πήρα μερικά μετά από 2 χρόνια άντε ρε χαθείτε από μπροστά μου βλάκες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου