Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

ομάδα έχουν κλίση συνολικά αρκετές ώρες μέρες,με στέλνεις στον yahoo και αυτό το μόνο που έκανε άλλαξε τον κωδικό τον δικό του.Τι είναι αυτή και πριν δυο μέρες έστειλες γεια δικό ηοτμαιλ και πάλη άλλαξε τον κωδικό τον δικό του.Ρε έχετε χάση τον μπουσουλά τι κάνετε ρε δε μπορείτε να καταλάβετε. βαλε το τηλέφωνο να τελειώνουμε 1 εβδομάδα Ξυπνήστε να καταλάβετε τι μου γράφετε λοιπόν ομάδα πάρε δρόμο και φύγε γευτώ δεν γίνετε άλλο γίνατε 3 ομάδες τώρα και προσπαθείτε να κάνετε αυτό ,που θέλετε κατάχρηση κτηνωδία τραμπουκισμό άντε φύγετε από κοντά μου ανόητη που προσπαθείτε να με τουμπάρετε αρκετά τελείωσε τού μελάνη .Με τους τραμπουκισμούς πύον να αναφέρεις σε ποιον άντε φύγετε θρασύδειλο καθάρματα βρομοσκυλα Ο τρίτος μου γράφει Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσα σε 24 ώρες (και πιθανόν πολύ νωρίτερα). ο δεύτερος άλλαζε κωδικούς δικούς του και εσύ η ηθική τσόγλανοι συνεχίζετε άντε ρε και .Νομίζατε ότι κάνατε τίποτα απλά σας ενδιέφερε να με βασανίσετε καλοπέρα θα σας καταγγέλλω πόντο ζητώ αποζημίωση γεια όλα αυτά ψυχική οδύνη .Δεν είμαι κανένας μπαμπέσης.να κανό τον ανόητη και τον ρουφούν ναζί .Αλλά ούτε και θα με σκίασης βλάκα,Ας αναλάβει το facebook,Που είναι ρε η ανύπαρκτη σελίδα ντροπή να κάνετε αυτά τα ψυχρά βασανιστήρια.

ομάδα έχουν κλίση συνολικά αρκετές ώρες μέρες,με στέλνεις στον yahoo  και αυτό το μόνο που έκανε άλλαξε τον κωδικό τον δικό του.Τι είναι αυτή και πριν δυο μέρες έστειλες γεια δικό ηοτμαιλ και πάλη άλλαξε τον κωδικό τον δικό του.Ρε έχετε χάση τον μπουσουλά τι κάνετε ρε δε μπορείτε να καταλάβετε. βαλε το τηλέφωνο να τελειώνουμε 1 εβδομάδα Ξυπνήστε να καταλάβετε τι μου γράφετε

λοιπόν ομάδα πάρε δρόμο και φύγε γευτώ δεν γίνετε άλλο γίνατε 3 ομάδες τώρα και προσπαθείτε να κάνετε αυτό ,που θέλετε κατάχρηση κτηνωδία τραμπουκισμό άντε φύγετε  από κοντά μου ανόητη που προσπαθείτε να με τουμπάρετε αρκετά τελείωσε τού μελάνη .Με τους τραμπουκισμούς πύον να αναφέρεις σε ποιον άντε φύγετε θρασύδειλο καθάρματα βρομοσκυλα   Ο τρίτος μου γράφει Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσα σε 24 ώρες (και πιθανόν πολύ νωρίτερα). ο δεύτερος άλλαζε κωδικούς δικούς του και εσύ η ηθική τσόγλανοι συνεχίζετε άντε ρε και .Νομίζατε ότι κάνατε τίποτα απλά σας ενδιέφερε να με βασανίσετε καλοπέρα θα σας καταγγέλλω πόντο ζητώ αποζημίωση γεια όλα αυτά ψυχική οδύνη .Δεν είμαι κανένας μπαμπέσης.να κανό τον ανόητη και τον ρουφούν ναζί .Αλλά ούτε και θα με σκίασης βλάκα,Ας αναλάβει το facebook,Που είναι ρε η ανύπαρκτη σελίδα ντροπή να κάνετε αυτά τα ψυχρά βασανιστήρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου