Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας Πιστεύουμε ότι το θέμα της ασφάλειας μάς αφορά όλους. Γι' αυτό σας προσφέρουμε τις πληροφορίες, τα εργαλεία και άλλες πηγές ενημέρωσης που θα βρείτε εδώ. Καλημέρα Άνυτε ότι θα λύσετε όλα τα προβλήματα γεια την ασφάλεια των χρηστών.Κάνετε μεγάλο λάθος ,προσωπικά με κοροϊδεύετε όταν σας ανάφερα το 2010 την κατάσταση της ομάδας,μου ενημερώσατε ,με (video ο κύριος που βγαίνει και γράφει γεια προχωρημένους) και μου γράψατε ότι θα τελείωναν άμεσα το πρόβλημα κατάχρησης και φασισμού ναζί τραμπουκισμού,ομαδαςκαι βοήθειας .Σας αναφέρω διότι δεν κάνατε τίποτα.Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας, τη εμπιστοσύνη να Εχ σε εσάς που με βασανίζου και τους συγκαλύπτετε .Έκτατε δεν μπόρεσα να σας ενημερώσω διότι τι γνωστό ,πάρτε αργότερα.Μέχρι που μου ήρθε ένας σύνδεσμος.όταν είχα κάνη σήμα βοήθεια ,είχα γράψει Μια ομάδα η οποία μου έδωσε .Επικοινώνησα με εσάς 3 μέρα σήμερα και ομάδα και βοήθεια του facebook κάνη όλα τα βασανιστήρια χιλιάδες φόρες έχω γράψει ακρόαση καμία ,επιδείνωση βασανιστήριο από αυτά τα κτήνη σας αναφέρω γεια το καλό όλον ,Και βρέστε εσείς το ποιος δεν κάνη την δουλεία του .Δεν είμαι σκλάβος ,ούτε σκουπίδι.ζητώ άμεσα την αποκατάσταση αυτήν την κτηνωδίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου