Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να κάνετε εσείς στην σελίδα κατάχρηση .Έχουμε εκκρεμότητες που σας επιβαρύνουν με πολλά βίαια ψυχοσωματικά βασανίστρια.Τραμπουκισμό φασισμό και ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου.και χιλιάδες αλλά απάνθρωπα παραπτώματα .Ζητώ την επιβολή τιμωρίας σας την δίωξη η φυγή από την κατάσταση μου .Με κτηνώδη συμπεριφορά και με ψευδή πάντα κατηγορία με έχετε τιμωρήσω με 2810 ημέρες αποκλεισμό ,σκέτο κολαστήριο .ζητώ επί χρόνια την δίωξη σας ,και εσείς συνεχίζετε πάντα ,τα ναζί βασανιστήρια .Κανένας δεν έκανε τίποτα μόνο συγκάλυψη και ασυλία ,μέσο εντολέα πλήρη τροφοδοσία γεια καλύτερο βασανισμό .Σας έχω καταγγελία χιλιάδες φορές γεια όλα αυτά τα εγκλήματα Και εσείς μετά από τόσα κάνετε καταπάτηση κατάχρηση .τώρα ζητώ την επέμβαση τον υπευθύνων γεια αυτήν την κτηνώδη κατάσταση επί 3 χρόνια μέρα νύχτα με εκφοβισμό ,απειλές και με παράνομα συνθήματα να μου επιβάλετε με άτιμη φόρμα να υπογράψω να μου επισυνάψετε φρόνημα.Σας καταγγέλλω σε όλο το διαδίκτυο .Έχω Ίδη από σήμερα και ενημερώνω τους φίλους χρήστες μέσο Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας , Δεν ξέρω τι θα κάνετε ξεκίνησα και ενημερώνω μέσο Safety Center Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας να γνωρίσουν το τι γίνετε από τους απάνθρωπους εσάς ομάδα και βοήθεια ,ντροπή έλεος .

Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να κάνετε εσείς στην σελίδα κατάχρηση .Έχουμε εκκρεμότητες που σας επιβαρύνουν  με πολλά βίαια ψυχοσωματικά βασανίστρια.Τραμπουκισμό φασισμό και ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου.και χιλιάδες αλλά απάνθρωπα παραπτώματα .Ζητώ την επιβολή τιμωρίας σας την δίωξη η φυγή από την κατάσταση μου .Με κτηνώδη συμπεριφορά και με ψευδή πάντα κατηγορία με έχετε τιμωρήσω με 2810 ημέρες αποκλεισμό ,σκέτο κολαστήριο .ζητώ επί χρόνια την δίωξη σας ,και εσείς συνεχίζετε πάντα ,τα ναζί βασανιστήρια .Κανένας δεν έκανε τίποτα μόνο συγκάλυψη και ασυλία ,μέσο εντολέα πλήρη τροφοδοσία γεια καλύτερο βασανισμό .Σας έχω καταγγελία χιλιάδες φορές γεια όλα αυτά τα εγκλήματα Και εσείς μετά από τόσα κάνετε καταπάτηση κατάχρηση .τώρα ζητώ την επέμβαση τον υπευθύνων γεια αυτήν την κτηνώδη κατάσταση επί 3 χρόνια μέρα νύχτα με εκφοβισμό ,απειλές και με παράνομα συνθήματα να μου επιβάλετε με άτιμη φόρμα να υπογράψω να μου επισυνάψετε φρόνημα.Σας καταγγέλλω σε όλο το διαδίκτυο .Έχω Ίδη από σήμερα και ενημερώνω τους φίλους χρήστες μέσο Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας , Δεν ξέρω τι θα κάνετε ξεκίνησα και ενημερώνω μέσο Safety Center Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας να γνωρίσουν το τι γίνετε από τους απάνθρωπους εσάς ομάδα και βοήθεια ,ντροπή έλεος .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου